Boucing Red Apple - whiteapples.blogg.se

Vill du ha en redigering?

Nu erbjuder jag mig att redigera andras bilder i Photoshop och kan fixar effekter! 
Hur ska man göra? Jo, du kan lägga ut den på din blogg, men skriv ditt bloggnamn i kommentars fältet! Skriv hur du vill ha den eller så låter du mig att bara göra något på den :) 
           OBS!!
  • Det får INTE vara en bild som är redan redigerad eller effekterad!
  • Du MÅSTE skriva DITT bloggnamn i kommentars fältet annars får du ingen redigering! c:
Jag kommer att lägga ut bilden/bilderna här på bloggen :3 Ni som känner er osäkra med mina redigeringar så kolla bland kategorierna och klicka på Daisy Redigeringar om ni känner er osäkra. 

Vad kan Daisy göra för något på photoshop CS3? Jo, som ni kanske ha sett så kan jag göra så hoven lyfts upp, krama, böja hästens/ponnyns huvud, snea till hästens/ponnyns huvud som om den vore nyfiken, ryttaren sitter på ryggen och kramar om sin häst/ponny, longering, klappa sin ponny/häst mm.. bara gå in i kategorierna och kolla min redigeringar! 
 
Här kommer det några bilder med mina redigeringar:
 
Detta är MINA redigeringar som JAG har gjort :3 TA INTE BILDERNA UTAN ATT FRÅGA!!!
 



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback