Boucing Red Apple - whiteapples.blogg.se

BACK ON TRACK! :D

Kära läsare, jag e äntligen tillbaka! :)
 
Det har varit strul med mitt internet så att jag inte kunnat logga in någonstans på datan-__-
Men nu funkar det :) TACK VARE MIG ;)
 
Men som sagt! Jag har kontaktat support om ''buggen'' i Jarlaheim.. Det där osynliga hålet nere i gränden.. och sen efter kommer man inte upp igen. Såhär såg de ut för mig på SB release dagen xD
 
 
 
Inte kul alls! xD
 
Sen fick jag en ny vän i häst hagarna :D  
 
 
 
Verkligen jätte gosig !! :D
 
Och Wille fick en Ny kompis oxå i hagen :D han heter Bento och är Appaloosa och ägs av Johanna :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback