Boucing Red Apple - whiteapples.blogg.se

:)/:( Si och Sådär...

Hej! Är lite glad och ledsen för tillfället. Tror att Diasy nämnde det i ett inlägg :)
 
Men som sagt! Min sköthäst (inte fodervärds häst xP) på ridskolan (IRL) kommer att pensioneras på lördag och flytta till skåne. Vi har haft 4 år tillsammans och de är inget jag ångrar! För vi har det här bandet ingen annan har med honom och mig. Men han kommer naturligtvis få det bra nere i skåne :) Bara lite långt bort från mig, vilket är ledsamt. Men jag kommer att hälsa på honom VARJE sommar och ta kontakt med hans nya ''ägare'' :)
Jag kommer sakna honom så mycket, men Imorron kommer jag få rida ut på honom en sista gång bara han och jag i vår sista stund tillsammans än SÅ LÄNGE. För även om han är långt bort så kommer han fortfarande finnas i mitt sinne, minne och hjärta många år till det kan jag lova!
 
Anledningen till varför jag inte varit så aktiv på SSO eller på BLOGGEN är för att jag har gråtit den mesta tiden, inte varit så glad helt enkelt, och kände bara att jag inte orkade ta itu med allt annat. Så förlåt om jag varit inaktiv lite här och där... Men jag hoppas ni förstår!
 
// BROOKE


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback